Fuqarolarning murojaatlari statistikasi
08.06.2018Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 296 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 37 tasi bo`yicha amaliy yordam ko`rsatilgan, 242 tasi bo`yicha tushuntirishlar berilgan va 17 ta shikoyatlar ko'rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 14%, valyutani harid qilish – 45%, konvertatsiya masalasi – 24%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 7%, ishga joylashish haqida ma`lumot – 5%, omonat va PK ma`lumotlar– 3% va boshqa masalalar.
2. Og’zaki murojaatlar.
Bosh ofisiga jami 24 ta og’zaki murojaat tushgan. Shundan 8 ta murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: 13% – kredit masalalari, 5% – omonat va pul muomalasi masalasi, 66% - valyuta sotib olish, 16% – ishga joylashish haqida ma`lumot va boshqa masalalar.
3. O’zbekiston Respublikasi Markaziy bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 11 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 36% - kredit olish, 18% - omonat bo’yicha, 18% - plastik kartochkalar, 18% - valyuta sotib olish, 9% – pul muomalasi va boshqa masalalar.
4. Bankning internet sayti va Yagona Interaktiv Davlat Хizmatlari Portaliga tushgan murojaatlar.
2017 yilning yanvar-mart holatiga bankning rasmiy web-saytiga www.asakabank.uz fuqarolardan 48 ta va «Yagona interaktiv davlat хizmatlari portaliga» 68 ta murojaatlar tushgan.
Veb-saytga va davlat portaliga tushgan murojaatlarda ko’tarilgan masalalar tegishli bank bo’linmalari tomonidan o’rnatilgan tartibda ko’rib chiqilgan, tegishli choralar ko’rilgan va tushuntirishlar berilgan. Murojaatlarning ijrosi o’z vaqtida ta’minlangan.
Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 749 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 85 tasi bo`yicha amaliy yordam ko`rsatilgan, 631 tasi bo`yicha tushuntirishlar berilgan va 33 ta shikoyatlar ko'rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 17%, valyutani harid qilish – 53%, konvertatsiya masalasi – 18%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 5%, ishga joylashish haqida ma`lumot – 4%, omonat va PK ma`lumotlar – 2%, boshqa masalalar - 1%.
2. Og’zaki murojaatlar.
Bosh ofisiga jami 34 ta og’zaki murojaat tushgan. Shundan 12 ta murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: 7% – kredit masalalari, 5% – omonat va pul muomalasi masalasi, 70% - valyuta sotib olish, 18% – ishga joylashish haqida ma`lumot va boshqa masalalar.
3. O’zbekiston Respublikasi Markaziy bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 16 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 43% - kredit olish, 13% - omonat bo’yicha, 25% - valyuta sotib olish, 19% – pul muomalasi va boshqa masalalar.
4. Bankning internet sayti va Yagona Interaktiv Davlat Хizmatlari Portaliga tushgan murojaatlar.
2017 yilning yanvar-iyun holatiga bankning rasmiy web-saytiga www.asakabank.uz fuqarolardan 512 ta va «Yagona interaktiv davlat хizmatlari portaliga» 84 ta murojaatlar tushgan.
Veb-saytga va davlat portaliga tushgan murojaatlarda ko’tarilgan masalalar tegishli bank bo’linmalari tomonidan o’rnatilgan tartibda ko’rib chiqilgan, tegishli choralar ko’rilgan va tushuntirishlar berilgan. Murojaatlarning ijrosi o’z vaqtida ta’minlangan.
Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 1223 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 234 tasi bo`yicha amaliy yordam ko`rsatilgan, 948 tasi bo`yicha tushuntirishlar berilgan va 41 tasi ko'rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 17%, valyutani harid qilish – 43%, konvertatsiya masalasi – 25%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 2%, ishga joylashish haqida ma`lumot – 1%, omonat va PK ma`lumotlar– 11% va boshqa masalalar.
2. Og’zaki murojaatlar.
Bosh ofisiga jami 61 ta og’zaki murojaat tushgan. Shundan 30 ta murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: 28% – kredit masalalari, 17% – omonat va pul muomalasi masalasi, 43% - valyuta sotib olish, 11% – ishga joylashish haqida ma`lumot va boshqa masalalar.
4."Asaka" bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 35 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 16 - kredit olish, 6 - omonat bo’yicha, 9-valyuta sotib olish 4 - bank faoliyati bo'yicha va boshqalar.
4. Bankning internet sayti va Yagona Interaktiv Davlat Хizmatlari Portaliga tushgan murojaatlar.
2017 yilning yanvar-sentyabr holatiga bankning rasmiy web-saytiga www.asakabank.uz fuqarolardan 363 ta va «Yagona interaktiv davlat хizmatlari portaliga» 302 ta murojaatlar tushgan.
Veb-saytga va davlat portaliga tushgan murojaatlarda ko’tarilgan masalalar tegishli bank bo’linmalari tomonidan o’rnatilgan tartibda ko’rib chiqilgan, tegishli choralar ko’rilgan va tushuntirishlar berilgan. Murojaatlarning ijrosi o’z vaqtida ta’minlangan.
«Asaka» bankning Bosh ofisiga 2017 yil yanvar-sentyabr holati bo’yicha Fuqarolarning yozma va og’zaki murojaatlari, rahbariyat qabullari to’g’risida jadvallar
Yozma murojaatlar |
Og’zaki murojaatlar |
Amaliy yordam ko’rsatilgan |
Takroriy murojaatlar |
Rahbariyat qabullari |
|||||
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
761 |
1223 |
54 |
61 |
133 |
234 |
14 |
10 |
25 |
30 |
Yozma murojaatlar hududlar, idora va tashkilotlar bo’yicha:
Viloyat
|
2016 |
2017 |
|
Tashkilot
|
2016y |
2017y |
Qoraqalpog’iston Respublikasi |
18 |
24 |
Prezident Devoni |
16 |
6 |
|
Andijon |
22 |
49 |
Oliy Majlis |
9 |
11 |
|
Buхoro |
28 |
23 |
Vazirlar Mahkamasi |
52 |
56 |
|
Jizzaх |
16 |
28 |
Markaziy Bank |
453 |
609 |
|
Qashqadaryo |
17 |
30 |
Vazirlik va idoralar |
42 |
58 |
|
Navoiy |
30 |
27 |
To’g’ridan-to’g’ri |
189 |
489 |
|
Namangan |
26 |
45 |
JAMI: |
761 |
1223 |
|
Samarqand |
17 |
37 |
||||
Surхondaryo |
30 |
20 |
||||
Sirdaryo |
20 |
65 |
||||
Toshkent vil. |
24 |
49 |
||||
Farg’ona |
67 |
54 |
||||
Хorazm |
16 |
30 |
||||
Toshkent sh. |
430 |
742 |
||||
JAMI: |
761 |
1223 |
Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 1367 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 292 tasi bo`yicha choralar ko`rilgan, 1058 tasi bo`yicha tushuntirishlar berilgan va 17 tasi ko’rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 23%, valyutani harid qilish – 50%, konvertatsiya masalasi – 13%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 4 %, ishga joylashish haqida ma`lumot – 3%, omonat va PK ma`lumotlar– 4% va boshqa masalalar.
2. Og’zaki murojaatlar.
Bosh ofisiga jami 64 ta og’zaki murojaat tushgan. Shundan 36 ta murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: 33% – kredit masalalari, 15% – omonat va pul muomalasi masalasi, 41% - valyuta sotib olish, 9% – ishga joylashish haqida ma`lumot va boshqa masalalar.
4."Asaka" bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 33 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 12 - kredit olish, 6 - omonat bo’yicha, 15 - bank faoliyati bo'yicha va boshqalar.
4. Bankning web sayti va Yagona Interaktiv Davlat Хizmatlari Portaliga tushgan murojaatlar.
2017 yilning yanvar-dekabr holatiga bankning rasmiy web-saytiga www.asakabank.uz fuqarolardan 397 ta va «Yagona interaktiv davlat хizmatlari portaliga» 326 ta murojaatlar tushgan.
Veb-saytga va davlat portaliga tushgan murojaatlarda ko’tarilgan masalalar tegishli bank bo’linmalari tomonidan o’rnatilgan tartibda ko’rib chiqilgan, tegishli choralar ko’rilgan va tushuntirishlar berilgan. Murojaatlarning ijrosi o’z vaqtida ta’minlangan.
«Asaka» bankning Bosh ofisiga 2017 yil yanvar-dekabr holati bo’yicha Fuqarolarning yozma va og’zaki murojaatlari, rahbariyat qabullari to’g’risida jadvallar
Yozma murojaatlar |
Og’zaki murojaatlar |
Amaliy yordam ko’rsatilgan |
Takroriy murojaatlar |
Rahbariyat qabullari |
|||||
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
2016 |
2017 |
870 |
1367 |
54 |
64 |
133 |
292 |
14 |
2 |
25 |
36 |
Yozma murojaatlar hududlar, idora va tashkilotlar bo’yicha:
Viloyat
|
2016 |
2017 |
|
Tashkilot
|
2016y |
2017y |
Qoraqalpog’iston Respublikasi |
18 |
25 |
Prezident Devoni |
18 |
8 |
|
Andijon |
22 |
70 |
Oliy Majlis |
13 |
11 |
|
Buхoro |
28 |
43 |
Vazirlar Mahkamasi |
59 |
75 |
|
Jizzaх |
16 |
18 |
Markaziy Bank |
493 |
669 |
|
Qashqadaryo |
17 |
48 |
Vazirlik va idoralar |
39 |
61 |
|
Navoiy |
30 |
38 |
To’g’ridan-to’g’ri |
248 |
543 |
|
Namangan |
26 |
52 |
JAMI: |
870 |
1367 |
|
Samarqand |
17 |
38 |
||||
Surхondaryo |
30 |
47 |
||||
Sirdaryo |
20 |
18 |
||||
Toshkent vil. |
24 |
45 |
||||
Farg’ona |
67 |
118 |
||||
Хorazm |
16 |
41 |
||||
Toshkent sh. |
539 |
766 |
||||
JAMI: |
870 |
1367 |
Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 76 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 70 tasi bo`yicha amaliy yordam berilgan va 6 tasi ko’rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 65.8%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 27.7 %, moliyaviy yordam bo’ycha – 2.6%, omonat va PK ma`lumotlar– 3.9% va boshqa masalalar.
2. Og’zaki murojaatlar.
Bosh ofisiga jami 1 ta og’zaki murojaat tushgan. Murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: imtiyozli avto kredit
4."Asaka" bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 6 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 6 - kredit olish bo'yicha.
4. Bankning web sayti va Yagona Interaktiv Davlat Хizmatlari Portaliga tushgan murojaatlar.
2018 yilning 4-yanvardan 7-martiga qadar «Yagona interaktiv davlat хizmatlari portaliga» 10 ta murojaatlar tushgan.
Veb-saytga va davlat portaliga tushgan murojaatlarda ko’tarilgan masalalar tegishli bank bo’linmalari tomonidan o’rnatilgan tartibda ko’rib chiqilgan, tegishli choralar ko’rilgan va tushuntirishlar berilgan. Murojaatlarning ijrosi o’z vaqtida ta’minlangan.
«Asaka» bankning Bosh ofisiga 2018 yil yanvar-mart holati bo’yicha Fuqarolarning yozma va og’zaki murojaatlari, rahbariyat qabullari to’g’risida jadvallar
Yozma murojaatlar |
Og’zaki murojaatlar |
Amaliy yordam ko’rsatilgan |
Takroriy murojaatlar |
Rahbariyat qabullari |
|||||
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
1367 |
76 |
64 |
6 |
292 |
70 |
2 |
0 |
36 |
1 |
Yozma murojaatlar hududlar, idora va tashkilotlar bo’yicha:
Viloyat
|
2017 |
2018 |
|
Tashkilot
|
2017y |
2018y |
Qoraqalpog’iston Respublikasi |
25 |
3 |
|
|
|
|
Andijon |
70 |
2 |
Oliy Majlis |
11 |
2 |
|
Buхoro |
43 |
2 |
Vazirlar Mahkamasi |
75 |
6 |
|
Jizzaх |
18 |
3 |
Markaziy Bank |
669 |
26 |
|
Qashqadaryo |
48 |
4 |
Vazirlik va idoralar |
61 |
15 |
|
Navoiy |
38 |
1 |
To’g’ridan-to’g’ri |
543 |
27 |
|
Namangan |
52 |
0 |
JAMI: |
870 |
76 |
|
Samarqand |
38 |
5 |
||||
Surхondaryo |
47 |
18 |
||||
Sirdaryo |
18 |
4 |
||||
Toshkent vil. |
45 |
1 |
||||
Farg’ona |
118 |
6 |
||||
Хorazm |
41 |
1 |
||||
Toshkent sh. |
766 |
26 |
||||
JAMI: |
1367 |
76 |
Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 1071 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 1050 tasi bo`yicha amaliy yordam berilgan va 21 tasi ko’rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 65.8%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 27.7 %, moliyaviy yordam bo’ycha – 2.6%, omonat va PK ma`lumotlar– 3.9% va boshqa masalalar.
2. Rahbariyat qabullari.
Bosh ofisiga jami 17 ta og’zaki murojaat tushgan. Murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: imtiyozli avto kredit
3."Asaka" bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 10 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 10 - kredit olish bo'yicha.
"Asaka" bankning Bosh ofisiga 2018 yil yanvar-sebtyabr holati bo’yicha Fuqarolarning yozma va og’zaki murojaatlari, rahbariyat qabullari to’g’risida jadvallar
Yozma murojaatlar |
Og’zaki murojaatlar |
Amaliy yordam ko’rsatilgan |
Takroriy murojaatlar |
Rahbariyat qabullari |
|||||
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
1367 |
1071 |
64 |
191 |
292 |
132 |
2 |
87 |
36 |
17 |
Yozma murojaatlar hududlar, idora va tashkilotlar bo’yicha:
Viloyat
|
2017 |
2018 |
|
Tashkilot
|
2017y |
2018y |
Qoraqalpog’iston Respublikasi |
25 |
42 |
|
|
|
|
Andijon |
70 |
94 |
Oliy Majlis |
11 |
5 |
|
Buхoro |
43 |
45 |
Vazirlar Mahkamasi |
75 |
12 |
|
Jizzaх |
18 |
52 |
Markaziy Bank |
669 |
78 |
|
Qashqadaryo |
48 |
40 |
Vazirlik va idoralar |
61 |
23 |
|
Navoiy |
38 |
71 |
To’g’ridan-to’g’ri |
543 |
81 |
|
Namangan |
52 |
47 |
JAMI: |
870 |
199 |
|
Samarqand |
38 |
27 |
||||
Surхondaryo |
47 |
71 |
||||
Sirdaryo |
18 |
58 |
||||
Toshkent vil. |
45 |
25 |
||||
Farg’ona |
118 |
279 |
||||
Хorazm |
41 |
1 |
||||
Toshkent sh. |
766 |
171 |
||||
JAMI: |
1367 |
1071 |
Fuqaro murojaatlari bo’yicha.
1. Yozma murojaatlar.
Bankning Bosh ofisiga fuqarolardan jami 1480 ta murojaatlar tushgan bo`lib: ulardan arizalarning 1457 tasi bo`yicha amaliy yordam berilgan va 23 tasi ko’rib chiqish jarayonida.
Arizalarda ko’tarilgan masalalar mazmuni bo’yicha: kredit masalalari – 68.5%, bank faoliyatiga tegishli savollar haqida – 24.7 %, moliyaviy yordam bo’ycha – 3.2%, omonat va PK ma`lumotlar– 3.6% va boshqa masalalar.
2. Rahbariyat qabullari.
Bosh ofisiga jami 23 ta og’zaki murojaat tushgan. Murojaat bank rahbariyati tomonidan o’tkazilgan qabullar mobaynida ko’rib chiqilgan.
Asosiy masalalar: imtiyozli avto kredit
3."Asaka" bankning “Ishonch telefoni”.
Ishonch telefoniga 13 ta murojaat tushgan.
Murojaatlarda ko’tarilgan masalalar bo’yicha: 13 - kredit olish bo'yicha.
"Asaka" bankning Bosh ofisiga 2018 yil yanvar-dekabr holati bo’yicha Fuqarolarning yozma va og’zaki murojaatlari, rahbariyat qabullari to’g’risida jadvallar
Yozma murojaatlar |
Og’zaki murojaatlar |
Amaliy yordam ko’rsatilgan |
Takroriy murojaatlar |
Rahbariyat qabullari |
|||||
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
2017 |
2018 |
1367 |
1480 |
64 |
232 |
292 |
174 |
2 |
97 |
36 |
23 |
Yozma murojaatlar hududlar, idora va tashkilotlar bo’yicha:
Viloyat
|
2017 |
2018 |
|
Tashkilot
|
2017y |
2018y |
Qoraqalpog’iston Respublikasi |
25 |
57 |
|
|
|
|
Andijon |
70 |
145 |
Oliy Majlis |
11 |
5 |
|
Buхoro |
43 |
69 |
Vazirlar Mahkamasi |
75 |
14 |
|
Jizzaх |
18 |
69 |
Markaziy Bank |
669 |
133 |
|
Qashqadaryo |
48 |
56 |
Vazirlik va idoralar |
61 |
24 |
|
Navoiy |
38 |
83 |
To’g’ridan-to’g’ri |
543 |
99 |
|
Namangan |
52 |
58 |
JAMI: |
870 |
375 |
|
Samarqand |
38 |
38 |
||||
Surхondaryo |
47 |
111 |
||||
Sirdaryo |
18 |
82 |
||||
Toshkent vil. |
45 |
40 |
||||
Farg’ona |
118 |
354 |
||||
Хorazm |
41 |
59 |
||||
Toshkent sh. |
766 |
230 |
||||
JAMI: |
1367 |
1480 |
Yuklab olish
298 Kb Yangilangan: 12.12.2018 10:05:50