INTERAKTIV XIZMATLAR REGLAMENTLARI
08.09.20171. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
“Asaka” bankning korporativ mijozlari hodimlari uchun ist'mol krediti.
1.2. Xizmat natijasi
O'zbekiston Respublikasi fuqarolariga O'zbekiston Respublikasida ishlab chiqarilgan tovarlarni (xizmatlar) sotib olish uchun iste'mol krediti.
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” banki
1.4. Qonuniy asos
- O'zbekiston Respublikasining Fuqarolik Kodeksi;
- "O'zbekiston Respublikasi Markaziy banki to'g'risida"gi Qonun;
- "Banklar va bank faoliyati to'g'risida"gi Qonun;
- "Iste'mol krediti to'g'risida"gi Qonun;
- “Asaka” bank Kredit siyosati hamda boshqa me'yoriy hujjatlar.
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Voyaga etgan, muomalaga layoqatli, doimiy ro'yxatga (propiskaga) ega, shuningdek doimiy ishi va o'z faoliyatidan daromadga ega bo'lgan fuqarolar.
1.6. So'rov yuborish muddati Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
Mijozlar tomonidan kredit olish uchun kerakli hujjatlar to'liq taqdim etilganidan so'ng bank tomonidan 5 ish kuni davomida ko'rib chiqilib, Kredit qo'mitasi tomonidan tegishli qaror qabul qilinadi.
1.8. Tasdiqlash muddati 5 ish kuni mobaynida.
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Murojaat qilgan har qanday shaxsga qo'yidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallari manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari;
- xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo'lgan hujjatlar ro'yxati;
- xizmatdan foydalanish tartiblari;
- xizmatni ko'rsatish muddatlari.
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uzveb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish 5 ish kuni ichida.
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
Telefon: + (998 71) 120-82-88
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Foydalaniladigan hujjat blankalarini bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olish mumkin.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari soat 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Ish kunlari soat 9-00 dan 14-00 gacha va 15-00 dan 16-00 gacha qabul qilinadi.
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Mijozlar barcha zarur bo'lgan ma'lumotlarni bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olishlari mumkin.
4.2. Xizmat narxi
Bank bilan mijoz o'rtasida tuziladigan kredit shartnomasiga muvofiq belgilanadi.
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
1. Mijoz kredit ajratishni so'rab o'zlari istiqomat qiladigan joydagi bank filialiga ariza orqali murojaat qiladi;
2. Bank kredit bo'limi xodimi mijozni kredit olish tartibi va shartlari yuzasidan tanishtiradi;
3. Barcha hujjatlar qonunchilik talablari asosida rasmiylashtirilganidan so'ng, filial Kredit qo'mitasining ijobiy qaroriga asosan bank bilan mijoz o'rtasida kredit shartnomasi tuziladi.
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
1. Mijozni kredit olish uchun taqdim etilgan arizasini ko'rib chiqish;
2. Arizaga ilova tarzda taqdim etilgan hujjatlarni o'rganish, tahlil qilish va tekshirib chiqish;
3. Mijozga kredit ajratish bo'yicha Kredit bo'limining hulosasini tayyorlash va Kredit qo'mitasi muhokamasiga kiritish;
4. Mijozga kredit ajratish bo'yicha filial Kredit qo'mitasining qarorini qabul qilish.
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liq emasligi yoki noto'g'ri rasmiylashtirilganligi);
- taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi;
- mijozning ijobiy kredit tarixga ega bo'lmasligi;
- hujjatlardagi ma'lumotlar bir-biriga zidligi;
- taqdim etilgan ta'minotning nolikvidligi.
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi.
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bank filialiga murojaat qilgan mijozlar sifatsiz ko'rsatilgan bank xizmatlari uchun bankning Bosh ofisi yoki Markaziy bankning “Ishonch” telefonlariga hamda yozma ravishda qonunchilikda o'rnatilgan tartibda shikoyat qilishlari mumkin.
PDF: 139 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
Оmonat
1.2. Xizmat natijasi
Mijozga omonat shartnomasi va omonat daftarchasi berilishi.
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” bankning barcha filiallari tomonidan xizmat ko’rsatiladi
1.4. Qonuniy asos
- O'zbekiston Respublikasining Fuqarolik Kodeksi;
- "O'zbekiston Respublikasi Markaziy banki to'g'risida"gi Qonun;
- "Banklar va bank faoliyati to'g'risida"gi Qonun;
- O'zbekiston Respublikasi Adliya Vazirligida 2015 yil 26 avgustda 2711-son bilan ro’yxatga olingan hamda O’zbekiston Respublikasi Markaziy banki Boshqaruvining 2015 yil 22 iyuldagi 19/11-sonli qaroriga asosan “O’zbekiston Respublikasi banklarida depozit operasiyalarini amalga oshirish tartibi to’g’risidagi” Yo’riqnoma.
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
Mijozlar tomonidan kerakli bo’lgan xujjatlarni to’liq taqdim qilinishi bilanoq.
1.8. Tasdiqlash muddati 3 kuni.
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Xar bir foydalanuvchiga quyidagi zaruriy axborotlarni olish imkoniyati kafolatlanadi:
- Bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallarining manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari va tartibi;
- Omonat turlari, shartlari va muddatlari to’g’risida ma’lumot;
- Xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo’lgan hujjatlar ro’yxati;
- Xizmatni ko’rsatish muddatlari;
- Xizmat reglamentining mavjudligi hamda reglament bilan tanishish usuli;
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma’lumotlarni mijozlar bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin.
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Shaxsan
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligida 2015 yil 26 avgustda 2711-son bilan ro’yxatga olingan hamda O’zbekiston Respublikasi Markaziy banki Boshqaruvining 2015 yil 22 iyuldagi 19/11-sonli qaroriga asosan “O’zbekiston Respublikasi banklarida depozit operasiyalarini amalga oshirish tartibi to’g’risidagi” Yo’riqnomada berilgan ilovalardan hujjat blankalari sifatida foydalaniladi.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari soat 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan. O'rtacha kutish vaqti – kutmasdan.
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
- O‘zbekiston fuqarolari uchun O‘zbekiston Respublikasi fuqarolik pasporti;
- 16 yoshga to’lmagan fuqarolarning tug’ilganlik to’g’risidagi guvohnomasi;
- Harbiy xizmatchilar uchun harbiy qismlar va harbiy muassasalar tomonidan berilgan shaxsni tasdiqlovchi hujjat yoki harbiy bilet(harbiy hizmatga majbur fuqarolar harbiy biletlari bundan mustasno);
- Xorijiy fuqarolar uchun – xorijiy fuqarolarning milliy pasporti (qonun hujjatlariga muvofiq xorijiy fuqarolar tegishli ichki ishlar organlari tomonidan ro’yhatga olinishi lozim) yoki O'zbekiston Respublikasida yashash guvohnomasi yoxud diplomatik pasporti yoki O’zbekiston Respublikasida akkreditasiya qilinganligini tasdiqlovchi akkreditasiya kartochkasi, fuqaroligi bo’lmagan shaxslarning O’zbekiston Respublikasida yashash guvohnomasi;
4.2. Xizmat narxi
Jismoniy shaxslardan omonat hisobvarag’i ochganligi uchun xizmat xaqi olinmaydi
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
- Mijoz omonat hisobvaraq ochish uchun istalgan filialga ariza orqali murojaat qiladi;
- bank xodimi mijozni omonat shartlari bilan tanishtiradi;
- mijoz hisobvaraq ochish bo’yicha tegishli hujjatlarni taqdim etadi;
- barcha hujjatlar qonunchilik asosida rasmiylashtirilgandan so’ng, bank va mijoz o’rtasida shartnoma tuziladi.
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
- Taqdim etilgan shaxsni tasdiqlovchi hujjat orqali mijozni identifikatsiya qilish.
- Mijoz omonat hisobvarag’ini ochish uchun bergan arizasini ko’rib chiqish.
- Mijozni avtomatlashtirilgan tizimiga kiritish va hisob raqam ochish.
- Omonat daftarchani berish.
- Bank va mijoz o’rtasida tuzilgan shartnomani bir nusxasini taqdim qilish.
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liq emasligi yoki noto'g'ri rasmiylashtirilganligi);
- taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi;
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi.
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bank filialiga murojaat qilgan mijozlar sifatsiz ko'rsatilgan bank xizmatlari uchun bankning Bosh ofisi yoki Markaziy bankning “Ishonch” telefonlariga hamda yozma ravishda qonunchilikda o'rnatilgan tartibda shikoyat qilishlari mumkin.
PDF: 212 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
Yuridik va jismoniy shaxslarga hisobvaraqlar ochish
1.2. Xizmat natijasi
Yuridik va jismoniy shaxslarga hisob-kitob va kassa xizmatlarini ko'rsatish uchun (milliy va xorijiy valyutada) talab qilib olguncha depozit hisobvaraqlari ochish
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” aksiyadorlik tijorat banki filiallari va mini banklari.
1.4. Qonuniy asos
O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligida 2009 yil 27 aprelda 1948-son bilan ro'yxatga olingan “O'zbekiston Respublikasi banklarida ochiladigan bank hisobvaraqlari to'g'risida”gi Yo'riqnoma.
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy (yakka tartibdagi tadbirkorlar va dehqon xo'jaliklari) va yuridik shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari Ikki ish kuni davomida
1.8. Tasdiqlash muddati 30 daqiqa ichida
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Murojaat qilgan har qanday foydalanuvchiga quyidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallari manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari;
- xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo'lgan hujjatlar ro'yxati;
- xizmatni ko'rsatish muddatlari.
- xizmat reglamenti mavjudligi hamda reglament bilan tanishish imkoniyati va boshqalar
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin.
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida, o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, telefon yoki www.asakabank.uz veb-sayti orqali olishi mumkin.
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
Telefon: + (998 71) 120-82-88
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Foydalaniladigan hujjat blankalarini bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olish mumkin, mijozga keyinchalik foydalanilanish uchun blank nusxalarini saqlab qo'yish imkoniyati beriladi.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan. O'rtacha kutish vaqti – kutmasdan.
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Resident va norezident jismoniy shaxslar tomonidan milliy valyutada talab qilib olinguncha depozit hisobvaraqlari oshish uchun bankga yo’riqnomaning 5-ilovasida keltirilgan shaklga muvofiq hisobvaraqa ochish to’grisida ariza hamda shaxsni tasdiqlovchi hujjat (pasport yoki uni o’rnini bosadigan hujjat) taqdim etiladi va bank tomonidan ushbu hujjatlardan nusxa olinadi. Hisobvaraqa ochish uchun ariza jismoniy shaxslar tomonidan shaxsan taqdim etiladi;
Tadbirkorlik faoliyati sub’ektlari bo’lgan rezident yuridik shaxslar, yakka tartibdagi tadbirkorlar hamda dehqon xo’jaliklari tomonidan milliy valyutada talab qilib olinguncha depozit hisobvaraqlari ochish uchun bankka taqdim qilinadigan hujjatlar:
- yo’riqnomaning 2-ilovasida keltirilgan shaklga mufoviq hisobvaraq ochish to’g’risida ariza;
- yashash joyi bo’yicha davlat soliq organi tomonidan berilgan tijorat faoliyati uchun mo’ljallangan yakka tartibdagi tadbirkorning davlat ro’yhatidan o’tganligi to’g’risidagi guvohnoma nushasi;
- davlat ro’yhatidan o’tganligi to’g’risidagi guvohnoma nushasi;
- imzolar namunalari;
- ta’sis hujjatlari;
- mijoz nomidan pul-hisob-kitob hujjatlarini imzolash vakolatiga ega shaxsning shaxsini tasdiqlovchi hujjati (pasport yoki uni o’rnini bosadigan hujjat); Yuridik shaxslarning boshqa taqdim etilishi lozim bo’lgan hujjatlar bo’yicha to’liq ma’lumot yoriqnomada keltirilgan.
4.2. Xizmat narxi
Bepul
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
- Bankning filialiga murojaat etish;
- Zarur xujjatlarni taqdim etish.
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
- Xujjatlarini ko'rib chiqish;
- Bankning mas'ul xodimlarini tomonidan imzolash;
- Xujjatni ijro etish.
4.5. Rad etish asoslari
Zarur xujjatlarining to'liq emasligi yoki xujjatlarda xatolik mavjudligi
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bank filialiga murojaat qilgan mijozlar sifatsiz ko'rsatilgan bank xizmatlari uchun bankning Bosh ofisi yoki Markaziy bankning “Ishonch” telefonlariga hamda yozma ravishda qonunchilikda o'rnatilgan tartibda shikoyat qilishlari mumkin.
PDF: 208 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
So'm plastik kartochkani ochish/chiqarish
1.2. Xizmat natijasi
Plastik kartochkani va so'm kartochkaning maxsus xisob raqamini berish.
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” aktsiyadorlik tijorat banki hududiy filiallari
1.4. Xizmat ko'rsatishning qonuniy asosi
Tizim quyidagi me'yoriy hujjatlarga muvofiq ishlab chiqilgan:
- O'zbekiston Respublikasining Fuqarolik Kodeksi;
- "O'zbekiston Respublikasi Markaziy banki to'g'risida"gi Qonun;
- "Banklar va bank faoliyati to'g'risida"gi Qonun;
- O'zbekiston Respublikasining “Jinoiy faoliyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga va terrorizmni moliyalashtirishga qarshi kurashish to'g'risida” qonuni;
- O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligida 26.08.2015 y.da 2711 raqam bilan ro'yxatga olingan “O'zbekiston Respublikasi banklarida depozit operatsiyalarini amalga oshirish tartibi to'g'risidagi yo'riqnoma”si;
- O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligida 30.04.2004 y.da 1344 raqam bilan ro'yxatga olingan “O'zbekiston Respublikasida tijorat banklari tomonidan bank plastik kartochkalarini chiqarish va ularni muomilaga kiritish xaqidagi Nizom”i.
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
5 kun
1.8. Tasdiqlash muddati
3 kun
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Xar bir foydalanuvchiga quyidagi zaruriy axborotlarni olish imkoniyati kafolatlanadi:
- bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallari manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari;
- xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo'lgan hujjatlar ro'yxati;
- xizmatni ko'rsatish muddatlari;
- xizmat reglamentining mavjudligi hamda reglament bilan tanishish usuli.
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uzveb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, telefon raqami yoki elektron pochta manzili orqali olishi mumkin.
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Foydalaniladigan hujjat blankalari (shakllari)Foydalaniladigan hujjat blankalarini bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olish mumkin, hamda mijozga keyinchalik foydalanilanish uchun blank nusxalarini saqlab qo'yish imkoniyati beriladi.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari soat 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan. O'rtacha kutish vaqti – kutmasdan.
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Shaxsni tasdiqlovchi hujjat. Mijozlar barcha zarur bo'lgan ma'lumotlarni bankning bosh ofisi, hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olishi mumkin
4.2. Xizmat narxi
To'lov Bank qabul qilgan tarifga ko'ra.
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
1. Mijoz plastik kartochkani olish uchun bankning istagan filialiga ariza orqali murojaat qiladi;
2. Bank xodimi mijozni plastik kartochkani olish shartlari bilan tanishtiradi;
3. Bank xodimi mijozni xizmat ko'rsatish va komission mukofot tariflari bilan tanishtiradi;
4. Kartochka xisobi ochiladi;
5. Mijoz oluvchi jurnaliga imzo qo'yib, plastik kartochkani oladi.
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
1. Taqdim etilgan shaxsni tasdiqlovchi hujjat orqali mijozni identifikatsiya qilish;
2. Mijozning plastik kartochka olishga arizasini ko'rib chiqish;
3. Bank/bo'lim rahbarida imzolanib, keyingi tekshirish va nazorat qilish;
4. Mijozni bankning amvtomatlashtirilgan tizimiga kiritish va hisob raqam ochish;
5. Kartochkani chiqarish;
6. Kartochkani shaxslashtirish;
7. Mijozga plastik kartochkani va Shartnomaning bir nusxasini topshirish.
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liq emasligi yoki noto'g'ri rasmiylashtirilganligi);
- taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi;
- murojaat qilgan shaxsning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi.
- INN mavjud bo'lmaganligi.
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi.
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bankka murojaat qilgan xar qanday mijoz, sifatsiz ko'rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlari orqali shikoyat qilishi, yoki yozma ravishda bankning xizmat ko'rsatgan filiali boshqaruvchisiga yoki Bosh ofis boshlig'iga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 121 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
Kommunal to’lovlar
1.2. Xizmat natijasi
Mijozga to’lovni amalga oshirilganligi to’g’risidagi kvitansiya.
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” bankning barcha filiallari tomonidan xizmat ko’rsatiladi
1.4. Qonuniy asos
- O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2004 yil 1 noyabrdagi “Elektr energiyasidan foydalanganlik uchun hisob-kitob qilish mexanizmini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi №511-sonli Qarori.
- “Asaka” bank Boshqaruvining 1999 yil 8 fevraldagi №2-sonli Bayoni.
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy va yuridik shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o’rnatilmagan
1.7. Bajarish muddatlari
Bir bank ish kuni (zarur bo’lgan hujjatlarning taqdim qilinishi bilanoq)
1.8. Tasdiqlash muddati 3 kun
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Har bir foydalanuvchiga quyidagi zaruriy axborotlarni olish imkoniyati kafolatlanadi:
- Bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallarining manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari va tartibi;
- Kommunal xizmatlari tarif rejasi to’g’risida ma’lumot;
- Xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo’lgan hujjatlar ro’yxati;
- Xizmatni ko’rsatish muddatlari;
- Xizmat reglamentining mavjudligi hamda reglament bilan tanishish usuli.
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma’lumotlarni mijozlar bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin.
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Shaxsan.
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Kommunal xizmatlarini ko’rsatuvchi tashkilotlar tomonidan taqdim etilgan hujjat blankalaridan foydalaniladi.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari soat 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Shartnoma yoki to’lovni amalga oshirish uchun zarur bo’lgan to’lov xabarnomasi (kvitansiya).
4.2. Xizmat narxi
Jismoniy va Yuridik shaxslardan kommunal to’lovlarni amalga oshirganligi uchun xizmat xaqi olinmaydi.
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
1. Mijoz kommunal to’lovlarni amalga oshirish uchun istalgan filialga murojaat qiladi;
2. Bank xodimi mijozni kommunal shartlari bilan tanishtiradi;
3. Mijoz kommunal to’lov xabarnomasini taqdim etadi;
4. Mijoz tomonidan taqdim qilingan to’lov xabarnomasini bank muxri bilan tasdiqlab beradi
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
1. Mijozga kommunal to’lovlarni amalga oshirganligini tasdiqlovchi to’lov xabarnomasi (kvitansiya) taqdim etiladi;
2. Mijoz tomonidan olingan to’lov xabarnomasini “Kommunal idora tashkilotlariga” mijoz shaxsiy hisobvarag’iga kirim qilish uchun yuboriladi.
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- Hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liq emasligi yoki noto'g'ri to’ldirilganligi);
- Taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi aniqlanganda;
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi.
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bank filialiga murojaat qilgan mijozlar sifatsiz ko'rsatilgan bank xizmatlari uchun bankning Bosh ofisi yoki Markaziy bankning “Ishonch” telefonlariga hamda yozma ravishda qonunchilikda o'rnatilgan tartibda shikoyat qilishlari mumkin.
PDF: 229 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
“Ishonch telefoni” orqali “Asaka” bank Bosh ofisiga kelib tushayotgan murojaatlarni qabul qilish
1.2. Xizmat natijasi
Murojaatni ko'rib chiqish va natijasini murojaat egasiga etkazish
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” bank Bosh ofisi. 100015, Toshkent, Mirobod tumani, Nukus ko'ch., 67
1.4. Qonuniy asos
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuni
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy va yuridik shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonunida o'rnatilgan muddatlarda
1.8. Tasdiqlash muddati
Ko’rib chiqilmagan
2. Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Murojaat qilgan har qanday shaxsga qo'yidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- xizmatni ko'rsatayogan idora manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari (telefon orqali qabulga yozilish, murojaat kuni qabulga kirish)
- xizmatdan foydalanish tartiblari to'g'risida
- xizmatni ko'rsatish muddatlari to'g'risida va x.o.
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida, o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, telefon orqali yoki elektron pochta manzili orqali olishi mumkin
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
O'zbekiston Respublikasi, Toshkent shahar, Mirobod tumani, Nukus ko'chasi 67-uy
Telefon: + (998 71) 120-82-88
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Foydalanilmaydi
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Ish kunlari soat 9-00 dan 18-00 gacha., tushlik vaqti 14:00 dan 15:00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Kutmasdan
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Og'zaki o'zini tanishtirish
4.2. Xizmat narxi
Bepul
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
Ishonch telefoni orqali qo'ng'iroq qilish
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
-Murojaatni qabul qilish, ro'yxatga olish va Raxbariyatga yuborish;
-Nazorat kartochkasini ochish va mas'ul bo'lgan bo'limga yuborish;
-Belgilangan muddatda mas'ul bo'lim tomonidan ijroni ta'minlash va Devonxonaga ro'yxatga olish uchun yuborish;
-Devonxona tomonidan arizachiga javob xatini yuborish.
4.5. Rad etish asoslari
Ismi-sharifi, telefon nomeri, manzili noto'g'ri yoki asossiz va yolg'on ma'lumotlar ko'rsatilganda
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Avval ko'rib chiqilgan masalalar bo'yicha qayta murojaatni yo'qligi
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bankka murojaat qilgan xar qanday mijoz, sifatsiz ko'rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlariga shikoyat qilishi yoki yozma ravishda Bosh ofis raxbariyatiga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 228 kb
1. Xizmat pasporti
1.1. Xizmat nomi
Kichik biznes sub'ektlari va xususiy tadbirkorlarga kredit ajratish bo'yicha “On-line” ariza.
1.2. Xizmat natijasi
Kichik biznes va xususiy tadbirkorlik sub'ektlarining biznes loyihalarini moliyalashtirish orqali ularni qo'llab-quvvatlash.
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” bankning barcha filiallari tomonidan xizmatlar ko'rsatiladi. Shuningdek, ushbu xizmat turi to'g'risida qo'imcha ma'lumot oligsh uchun bevosita bankning rasmiy veb-sayti asakabank.com va asakabank.uz
1.4. Qonuniy asos
- O'zbekiston Respublikasining Fuqarolik Kodeksi;
- "O'zbekiston Respublikasi Markaziy banki to'g'risida"gi Qonun;
- "Banklar va bank faoliyati to'g'risida"gi Qonun;
- "Mikromoliyalash to'g'risida"gi Qonun;
- “Tadbirkorlik faoliyati erkinligining kafolatlari to'g'risida”gi Qonun;
- Kichik biznes va xususiy tadbirkorlikni yanada rivojlantirish va ularni har tomonlama qo'llab-quvvatlashga doir O'zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmon va Qarorlari, O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari, Davlat dasturlari;
- O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligida 2013 yil 27 dekabrda 2546-son bilan ro'yxatga olingan “Kichik tadbirkorlik sub'ektlarini milliy valyutada kreditlash tartibi to'g'risida”gi Nizom;
- “Asaka” bank Kredit siyosati hamda tadbirkorlikni rivojlantirishga doir amaldagi boshqa me'yoriy hujjatlar.
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Kichik biznes sub'ektlari toifasiga kiruvchi mikrofirmalar, kichik korxonalar, dehqon va fermer xo'jaliklari, oilaviy korxonalar, yakka tartibdagi tadbirkorlar.
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddato'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
Mijozlar tomonidan kredit olish uchun kerakli hujjatlar to'liq taqdim etilganidan so'ng bank tomonidan 3 ish kuni davomida ko'rib chiqilib, Kredit qo'mitasi tomonidan tegishli qaror qabul qilinadi.
1.8. Ko'rib chiqish muddati
3 ish kuni mobaynida.
2. Xizmatdan foydalanuvchilarga ma'lumotlarni yetkazish
2.1 Ma'lumotning xajmi va tarkibi
Murojaat qilgan har qanday shaxsga qo'yidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallari manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari;
- xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo'lgan hujjatlar ro'yxati;
- xizmatdan foydalanish tartiblari;
- xizmatni ko'rsatish muddatlari.
2.2. Ommaviy xabardor etish
Batafsil ma'lumotlarni mijozlar bank xodimlaridan, hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin.
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
3 ish kuni ichida ko'rib chiqilib, natijasi bo'yicha rasmiy ravishda xabardor qilinadi.
2.4. Xizmat ko'rsatuvchi idora manzili
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (formalari)
Foydalaniladigan hujjat blankalarini bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olish mumkin.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ishkunlarisoat 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Ish kunlari soat 9-00 dan 14-00 gacha va 15-00 dan 16-00 gacha qabul qilinadi.
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Mijozlar barcha zarur bo'lgan ma'lumotlarni bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olishlari mumkin.
4.2. Xizmat narxi
Bank bilan mijoz o'rtasida tuziladigan kredit shartnomasiga muvofiq belgilanadi.
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
1. Mijoz kredit ajratishni so'rab asosiy hisob raqami ochilgan bank filialiga ariza orqali murojaat qiladi;
2. Bank kredit bo'limi xodimi mijozni kredit olish tartibi va shartlari yuzasidan tanishtiradi;
3. Barcha hujjatlar qonunchilik talablari asosida rasmiylashtirilganidan so'ng, filial Kredit qo'mitasining ijobiy qaroriga asosan bank bilan mijoz o'rtasida kredit shartnomasi tuziladi.
4.4. Ichki tartibda davlat xizmatini ko'rsatish jarayonlari
1. Mijozni kredit olish uchun taqdim etilgan arizasini ko'rib chiqish;
2. Arizaga ilova tarzda taqdim etilgan hujjatlarni o'rganish, tahlil qilish va tekshirib chiqish;
3. Mijozga kredit ajratish bo'yicha Kredit bo'limining hulosasini tayyorlash va Kredit qo'mitasi muhokamasiga kiritish;
4. Mijozga kredit ajratish bo'yicha filial Kredit qo'mitasining qarorini qabul qilish.
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liq emasligi yoki noto'g'ri rasmiylashtirilganligi);
- taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi aniqlanganda;
- mijoz ijobiy kredit tarixiga ega bo'lmaganda;
- hujjatlardagi ma'lumotlar bir-biriga zid bo'lganida;
- likvid bo'lmagan ta'minot taqdim etilganida.
5. Sifatini ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi.
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bank filialiga murojaat qilgan mijozlar sifatsiz ko'rsatilgan bank xizmatlari uchun bankning Bosh ofisi yoki Markaziy bankning “Ishonch” telefonlariga hamda yozma ravishda qonunchilikda o'rnatilgan tartibda shikoyat qilishlari mumkin.
PDF: 252 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
Yuridik shaxslar uchun depozit sertifikatlar va korporativ obligatsiyalar hamda jismoniy shaxslar uchun omonat sertifikatlar chiqarish
1.2. Xizmat natijasi
Depozit sertifikat blanklarini topshirish va korporativ obligatsiyalarni yuridik shaxslarning depo hisob raqamlariga o'tkazish hamda omonat sertifikatlari blanklarini jismoniy shaxslarga topshirish
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” aktsiyadorlik tijorat banki Bosh ofisi hamda hududiy filiallari
1.4. Qonuniy asoslar
Tizim quyidagi me'yoriy hujjatlarga asosan ishlab chiqarilgan:
- O'zbekiston Respublikasining fuqarolik kodeksi;
- "O'zbekiston Respublikasining Markaziy banki to'g'risida”gi qonunii;
- "Banklar va bank faoliyati to'g'risida”gi qonun;
- “Qimmatli qog'ozlar to'g'risida”gi qonun;
- “Banklarning depozit (omonat) sertifikatlarini chiqarish va muomalada bo'lish tartibi to'g'risida”gi Nizom;
- “Qimmatli qog'ozlar emissiyasi va emissiyaviy qimmatli qog'ozlar chiqarilishlarini davlat ro'yxatidan o'tkazish qoidalari”
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy va yuridik shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan
1.7. Bajarish muddatlari 5 kun
1.8. Tasdiqlash muddati 3 kun
2. Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkibi
Murojaat qilgan har qanday shaxsga quyidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallari manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari;
- xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo'lgan hujjatlar ro'yxati;
- xizmatni ko'rsatish muddatlari;
- xizmat reglamenti mavjudligi hamda reglament bilan tanishish imkoniyati
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida, o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, 120-81-88, 120-82-65 telefon raqamlari yoki cenbum@asakabank.com elektron pochta manzili orqali olishi mumkin
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan
2.5. Foydalaniladigan hujjat blankalari (shakllari)
Foydalaniladigan hujjat blankalarini bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olish mumkin hamda mijozga keyinchalik foydalanilanish uchun blank nusxalarini saqlab qo'yish imkoniyati beriladi
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari soat 9-00 dan 18-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan. O'rtacha kutishning vaqti – kutmasdan
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli hujjatlar
Shaxsni tasdiqlovchi hujjat. Mijozlar barcha zarur bo'lgan ma'lumotlarni bankning Bosh ofisi, hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olishlari mumkin
4.2. Xizmat narxi
Bepul
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
1. Mijoz depozit (omonat) sertifikatni sotib olish uchun bankning istagan filialiga, korporativ obligatsiya olish uchun bankning bosh ofisiga ariza orqali murojaat qiladi;;
2. Bank xodimi mijozni qimmatli qog'ozlarni sotib olish shartlari bilan tanishtiradi;
3. Oldi-sotdi Shartnomasi tuziladi;
4. Qimmatli qog'ozlar mijozga topshiriladi, naqdsiz shakldagi korporativ obligatsiyalar holatida mijozning depo hisob raqamiga o'tkaziladi.
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
1. Taqdim etilgan shaxsni tasdiqlovchi hujjat orqali mijozni identifikatsiya qilish;
2. Mijozning qimmatli qog'ozlarni olishga arizasini ko'rib chiqish;
3. Bank/bo'lim rahbarida imzolanib, keyingi tekshirish va nazorat qilish;
4. Mijozni bankning amvtomatlashtirilgan tizimga kiritish va hisob raqam ochish;
6. Qimmatli qog'oz blankasini to'ldirish;
7. Blank va Shartnomaning bir nusxasini mijozga topshirish, naqdsiz shakldagi qimmatli qog'ozlar holatida qimmatli qog'ozlar mijozning depo hisob raqamiga o'tkazish;
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- Hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liqmasligi, notug'ri to'ldirilganligi);
- Taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi aniqlanganda;
- Murojaat qilgan shaxsning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi;
- STIR mavjud bo'lmaganligi.
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmat ustidan shikoyat bild
Bankka murojaat qilgan xar qanday mijoz, sifatsiz ko'rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlariga shikoyat qilishi yoki yozma ravishda bankning hududiy filiali boshqaruvchisiga yoki Bosh ofis boshlig'iga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 224 kb
1. Xizmat pasporti
1.1. Xizmat nomi
Masofadan xizmat ko'rsatish tizimi orqali Mijoz hisob-kitoblarini elektron shakldagi pul-hisob-kitob hujjatlari yordamida amalga oshirish xizmati
1.2. Xizmat natijasi
- Mijoz autentifikatsiya qilish;
- Elektron to'lov xujjatlarini kiritish;
- Elektron to'lov hujjatlarini shifrlash va bank axborot tizimlariga qayta ishlash uchun xavfsiz aloqa kanallari orqali uzatish;
- Axborotlarni yuborish va qabul qilish;
- ko'rish va hisobot shakllarini chop etish (shaxsiy hisob raqamlarini, elektron to'lov hujjatlari, kritilgan hujjatlar ro'yxati).
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” aktsiyadorlik tijorat banki bosh ofisi hamda hududiy filiallari tomonidan xizmatlar ko'rsatiladi.
1.4. Qonuniy asoslar
Tizim quyidagi me'yoriy hujjatlarga asosan ishlab chiqarilgan:
-"O'zbekiston Respublikasining Markaziy banki to'g'risida”gi qonun,
- "Banklar va bank faoliyati to'g'risida”gi qonun;
- “Axborotlashtirish to'g'risida” qonun;
- “Elektron raqamli imzo to'g'risidagi” qonun;
- “Bank hisobvaraqlariga masofadan xizmat ko'rsatish tizimlarida ishlash tartibi to'g'risidagi” nizomi
- O'zbekiston Respublikasida naqd pulsiz hisob-kitoblar to'g'risidagi nizomni»;
-Umumiy foydalanish telekommunikatsiya tarmoqlari orqali ishlovchi To'lov tizimlarini tashkillashtirish qoidalari
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Yuridik shaxslar, yakka tartibdagi faoliyat yurituvchi va dehqon ho'jaliklari.
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari 15 bank ish kuni.
1.8. Tasdiqlash muddati
Muddat o'rnatilmagan.
2. Xizmatdan foydalanuvchilarga ma'lumotlarni yetkazish
2.1. Ma'lumot xajmi va tarkibi
Murojaat qilgan har qanday foydalanuvchiga quyidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- bankning Bosh ofisi hamda hududiy filiallari manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari;
- xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo'lgan hujjatlar ro'yxati;
- xizmatni ko'rsatish muddatlari;
- xizmat reglamenti mavjudligi hamda reglament bilan tanishish imkoniyati va boshqalar.
2.2. Ommaviy xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin.
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida, o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, 120-82-11, 120-82-10 telefon raqamlari yoki support@askabank.com, astah_a@asakabank.com elektron pochta manzili orqali olishi mumkin.
2.4. Xizmat ko'rsatuvchi idora manzili
Bankning Bosh ofisi va hududiy filiallari manzillari bankning www.asakabank.uz saytida keltirilgan.
2.5. Foydalaniladigan hujjat blankalari (shakllari)
Foydalaniladigan hujjat blankalarini bankning hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olish mumkin, mijozga keyinchalik foydalanilanish uchun blank nusxalarini saqlab qo'yish imkoniyati beriladi.
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari
s 9-00 do 14-00 to'lov hujjatlarini banklararo jo'natish
s 9-00 do 14-00 to'lov hujjatlarini filiallararo jo'natish
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan. O'rtacha kutishning vaqti – kutmasdan.
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Zarur hujjatlar
Shaxsni tasdiqlovchi hujjat. Mijozlar barcha zarur bo'lgan ma'lumotlarni bankning Bosh ofisi, hududiy filiallari va bankning veb-saytidan olishlari mumkin.
4.2. Xizmat narxi.
Xizmatga ulanish narxi – bepul.
Komp'yuterda(MXKT) ishlash uchun fayllar yig'masini berish – bepul.
Telefon orqali ko'rsatmalar olish – bepul.
Abonent to'lovi – 20 $ oyiga (kichik biznes uchun-16$).
E-kalit qiymati – Imzolangan bitimga ko'ra.
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
1. Mijozga masofadan xizmat ko'rsatish tizimi(MXKT)ga kirish uchun bankning istagan filialiga ariza orqali murojaat qiladi
2. Bank xodimi mijozni kompyuterda ishlash sharoiti bilan tanishtiradi;
3. Shartnoma tuziladi;
4. Mijoz bankning bosh ofisiga yoki istagan filialiga kelganda mijozga sozlama bo'yicha yo'riqnoma, qayd yozuviga login, parol va elektron kalit beriladi.
4.4. Bank xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
1. Taqdim etilgan shaxsni tasdiqlovchi hujjat orqali mijozni identifikatsiya qilish
2. Elektron kalit olishga ishonchnomani tekshirish
3. Mijozning bank xizmati(MXKT)ga ulanish arizasini tekshirish
4. Bank/bo'lim rahbarida imzolanib, keyingi tekshirish va nazorat qilish;
5.Mijozni bankning avtomatlashtirilgan tizimga kiritish va qayd yozuvi hisobiga va vazifalariga qo'shish;
6. Blank va Shartnomaning bir nusxasini mijozga topshirish.
4.5. Rad etish asoslari
Quyidagi holatlarda mijozlarga xizmat ko'rsatish rad etiladi:
- hujjatlarning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi (hujjatlarning to'liqmasligi, notug'ri to'ldirilganligi);
- taqdim etilgan hujjatlardagi ma'lumotlarning haqiqiy emasligi aniqlanganda;
- murojaat qilgan shaxsning o'rnatilgan talablarga javob bermasligi;
- STIR mavjud bo'lmaganligi
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Xizmatlar amaldagi qonun hujjatlariga asosan ko'rsatiladi.
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bankka murojaat qilgan xarqanday mijoz, sifatsiz ko'rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlariga shikoyat qilishi yoki yozma ravishda bankning hududiy filiali boshqaruvchisiga yoki Bosh ofis boshlig'iga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 347 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
Jismoniy va yuridik shaxslar murojaati
1.2. Xizmat natijasi
Murojaatni ko'rib chiqish va natijasini murojaat egasiga yetkazish
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
“Asaka” bank Bosh ofisi. 100015, Toshkent, Mirobod tumani, Nukus ko'ch., 67
1.4. Qonuniy asos
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuni
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy va yuridik shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonunida o'rnatilgan muddatlarda
1.8. Tasdiqlash muddati
Ko’rib chiqilmagan
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Murojaat qilgan har qanday shaxsga qo'yidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- xizmatni ko'rsatayogan idora manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari (telefon orqali qabulga yozilish, murojaat kuni qabulga kirish)
- xizmatdan foydalanish tartiblari to'g'risida
- xizmatni ko'rsatish muddatlari to'g'risida va x.o.
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uzveb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida, o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, telefon orqali yoki elektron pochta manzili orqali olishi mumkin
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
O'zbekiston Respublikasi, Toshkent shahar,Mirobod tumani, Nukus ko'chasi 67-uy
Telefon: + (998 71) 120-82-88
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Foydalanilmaydi
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Ish kunlari soat 9-00 dan 18-00 gacha, tushlikvaqti 13:00 dan 14:00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Kutmasdan
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq
4.2. Xizmat narxi
Bepul
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
Telefoni orqali qo'ng'iroq qilish yoki saytdan murojaat yuborish
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
-Murojaatni qabul qilish, ro'yxatga olish va Raxbariyatga yuborish;
-Nazorat kartochkasini ochish va mas'ul bo'lgan bo'limga yuborish;
-Belgilangan muddatda mas'ul bo'lim tomonidan ijroni ta'minlash va Devonxonaga ro'yxatga olish uchun yuborish;
-Devonxona tomonidan arizachiga javob xatini yuborish.
4.5. Rad etish asoslari
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Avval ko'rib chiqilgan masalalar bo'yicha qayta murojaatni yo'qligi
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bankka murojaat qilgan xar qanday mijoz, sifatsiz ko'rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlariga shikoyat qilishi yoki yozma ravishda Bosh ofis raxbariyatiga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 119 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
Xalqaro pul o’tkazmalari
1.2. Xizmat natijasi
O’tkazmalarni jo’natish, qabul qilish, berish hamda ularga o’zgartirish kritish
1.3. Xizmat ko’rsatuvchi organlar va blanklar olish joyi
“Asaka” bank filiallari va mini-banklari
1.4. Q’onuniyasos
“Asaka” Banki Boshqaruvining 2008 yil 15 fevraldagi 20-sonli Bayonnomasi bilan tasdiqlangan ““Asaka” bankda xalqaro pul o’tkazmalari shaxobchalari faoliyatini yuritish” Tartibi
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy shaxslar
1.6. So’rov yuborish muddati
Muddat o’rnatilmagan
1.7. Bajarish muddatlari
10-15 daqiqada
1.8.Tasdiq’lash muddati
5 daqiqa
2. Hizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Malumot xajmi va tarkibi
Xar bir foydalanuvchiga quyidagi zaruriy axborotlarni olish imkoniyati kafolatlanadi:
-bankning Bosh ofisi xamda xududiy filiallarining manzili, ish vaq’ti, q’abul q’ilish kunlari va tartibi;
-xizmatdan foydalanish uchun kerakli bo’lgan xujjatlar ro’xati;
-xizmatni ko’rsatish muddatlari;
-xizmat reglamentining mavjudligi xamda reglament bilantan ish usuli;
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma’lumotni mijozlar bank xodimlaridan xamda bankning www.asakabank.uz veb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So’rov bo’yicha xabardor etish
Mijoz ma’lumotni ish vaqtida o’ziga qulay bo’lgan ixtiyoriy usulda shaxsan, telefon raqami yoki elektron pochta manzili orqali olishi mumkin
2.4.Xizmat ko’rsatish joyida xabardor etish
Bankning Bosh ofisi va xududiy filialari manzillari bankning www.asakabank.uz veb-saytida keltirilgan
2.5. Foydalaniladigan xujjat blanklari (shakllari)
Foydalaniladigan xujjat blanklarni xududiy filialardan va mini banklardan beriladi.
3. Xizmat ko’rsatish
3.1. Ish vaqti
Bank ish kunlari soat 9-00 dan 16-00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Navbat bilan.O’rtacha kutish vaqti – kutmasdan
4. Xizmat ko’rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
- O’zbekiston fuqarolari uchun O’zbekiston Respublikasi fuqarosi pasporti;
- Harbiy xizmatchilar uchun harbiy qismlar va harbiy muassasalar tomonidan berilgan shaxsni tasdiqlovchi hujjat yoki harbiy bilet (harbiy hizmatga majbur fuqarolar harbiy biletlari bundan mustasno);
-Chet davlatlar fuqarolari uchun – chet davlat pasporti (chet davlat fuqarolari belgilangan tartibda tegishli ichki ishlar organlari tomonidan ro’yhatdan o’tilishi lozim) yoki chet davlat fuqarosining yashashi guvohnomasi yoki diplomatik passport yoki O’zbekiston Respublikasida akkreditatsiyasidan o’tganlikni tasdiqlovchi kartochka;
- Fuqaroligi bo’lmagan shaxslar uchun O’zbekiston Respublikasida yashash guvohnomasi.
4.2. Xizmat narx
Xalqaro pul o’tkazmalari tizimining tariflari bo’yicha
4.3 Davlat xizmatini ko’rsatish bosq’ichlari
Filial yoki mini-bankka murojaat q’ilish.
4.4. Davlat xizmatini ko’rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
Xujjatlarni tekshirish.
Rahbar hodimlarninig imzosini yig’ish.
Hujjatlarni ohirgi nazoratga topshirish.
4.5.Rad etish asoslari
Talab etilgan xujjatlarning yo’qligi
5. Sifatni ta’minlash
5.1. Sifat parametrlari
Xizmat amaldagi qonun xujjatlariga asosan
5.2. Sifatsiz ko’rsatilgan xizmat ustidan shikoyat bildirish
Bankka murojat q’ilgan xarq’anday mijoz, sifatsiz ko’rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlari orq’ali shikoyat qilishi yoki yozma ravishda xizmat ko’rsatgan filiali boshqaruvchisiga yoki Bosh ofis boshlig’iga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 208 kb
1. Xizmat tavsifi (pasporti)
1.1. Xizmat nomi
“Yagona telefon: (+99871) 200-55-22” orqali “Asaka” bank faoliyati bo'yicha murojaatlarni qabul qilish
1.2. Xizmat natijasi
Murojaatni ko'rib chiqish va natijasini murojaat egasiga yetkazish
1.3. Xizmat ko'rsatuvchi organlar va blankalar olish joyi
Murojaatni ko'rib chiqish aloxida blank va boshqa xujjatlarni talab qilmaydi, faqat O'zbekiston Respublikasi qonunchiligi doirasidagi talablarga rioya etilishi so'raladi.
1.4. Qonuniy asos
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuni
1.5. Xizmatdan foydalanuvchilar
Jismoniy va yuridik shaxslar
1.6. So'rov yuborish muddati
Muddat o'rnatilmagan.
1.7. Bajarish muddatlari
2014 yil 03.12 dagi O'RQ-378-sonli “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonunida o'rnatilgan muddatlarda
1.8. Tasdiqlash muddati
Ko’rib chiqilmagan
2.Xizmatdan foydalanuvchilarni xabardor etish
2.1. Ma'lumotning xajmi va tarkiibi
Murojaat qilgan har qanday shaxsga qo'yidagi ma'lumotlarni taqdim etish kafolatlanadi:
- xizmatni ko'rsatayogan idora manzili, ish vaqti, qabul qilish kunlari (telefon orqali qabulga yozilish, murojaat kuni qabulga kirish)
- xizmatdan foydalanish tartiblari to'g'risida
- xizmatni ko'rsatish muddatlari to'g'risida va x.o.
2.2. Keng xabardor etish
Batafsil ma'lumotni mijozlar joylarda bank xodimlaridan hamda bankning www.asakabank.uzveb-saytidan olishlari mumkin
2.3. So'rov bo'yicha xabardor etish
Mijoz ma'lumotni ish vaqtida, o'ziga qulay bo'lgan ixtiyoriy usulda: shaxsan, telefon orqali yoki elektron pochta manzili orqali olishi mumkin
2.4. Xizmat ko'rsatish joyida xabardor etish
O'zbekiston Respublikasi, Toshkent shahar,Mirobod tumani, Nukus ko'chasi 67-uy
Telefon: + (998 71) 120-82-88
2.5. Foydalaniladigan xujjat blankalari (shakllari)
Foydalanilmaydi
3. Xizmat ko'rsatish
3.1. Ish vaqti
Ish kunlari Dushanba-Juma soat 9-00 dan 18-00 gacha, tushlik vaqti 14:00 dan 15:00 gacha
3.2. Kutish tartibi
Kutmasdan
4. Xizmat ko'rsatish jarayonlari
4.1. Kerakli xujjatlar
Og'zaki o'zini tanishtirish
4.2. Xizmat narxi
Bepul
4.3. Davlat xizmatini ko'rsatish bosqichlari
Yagona telefon orqali qo'ng'iroq qilish
4.4. Davlat xizmatini ko'rsatishning ichki idoraviy jarayonlari
-Murojaatni qabul qilish, ro'yxatga olish va Raxbariyatga yuborish;
-Nazorat kartochkasini ochish va mas'ul bo'lgan bo'limga yuborish;
-Belgilangan muddatda mas'ul bo'lim tomonidan ijroni ta'minlash va Devonxonaga ro'yxatga olish uchun yuborish;
-Devonxona tomonidan arizachiga javob xatini yuborish.
4.5. Rad etish asoslari
Ismi-sharifi, telefon nomeri, manzili noto'g'ri yoki asossiz va yolg'on ma'lumotlar ko'rsatilganda
5. Sifatni ta'minlash
5.1. Sifat ko'rsatkichlari
Avval ko'rib chiqilgan masalalar bo'yicha qayta murojaatni yo'qligi
5.2. Sifatsiz ko'rsatilgan xizmatga shikoyat bildirish
Bankka murojaat qilgan xar qanday mijoz, sifatsiz ko'rsatilgan xizmat tufayli bankning yoki Markaziy bankning ishonch telefonlariga shikoyat qilishi yoki yozma ravishda Bosh ofis raxbariyatiga murojaat qilishi mumkin.
PDF: 219 kb